Napsütés esővel – Sz&G esküvői képei

Egy kora őszi esküvőről mutatok most képeket Nektek. Szeptember elején sokszor hasonló szeszélyes már az időjárás mint tavasszal. Ez most sem volt másképp…

Pedig a kreatív fotózásnak  megadtuk a módját, remek helyszíneket céloztunk meg. A terv az volt, hogy a déli parton az Ikon borászatnál fényképezünk, plusz Fonyód magasságában a Balaton parton, hogy a Badacsony és tanú hegyek látszódjanak. Én persze remekül elképzeltem milyen jó lesz ez a lemenő nap súroló fényében… Az időnek járása 🙂 azonban teljesen másképp gondolta.

Itt egészen konkrétan esett az eső. Nem nagyon, de esett. 🙂

030_122_sziga_kreativ

A kreatív fotózás tehát másik napon volt, hisz kicsit kellett hozzá utaznunk. Amikor az Ikon borászathoz értünk, még nagyon meleg volt és hét ágra sütött a nap. Bent kezdtünk a fahordós érlelőben, addig is kint szelidült az idő és a fény. Akkor még nem tudtuk, hogy milyen felhők közelednek. A borászat mögött nagyon szépen karban tartott szőlősorok vannak, itt kicsit sétálgattunk és Szilviék elborozgattak a szőlősorok között 🙂

A borászat előkertje is szépen ápolt, volt idő néhány portéra itt is. Innen tovább mentünk Fonyódra, az autópályáról viszont már látható volt egy épp betörő hidegfront széle. No, mondom ez szép lesz így, remélem nem ázunk meg nagyon 🙂

Végül kaptunk néhány csepp esőt és drámai felhőket a napsütés helyett. Ott akkor nem lehetett eldönteni mi lesz ebből, jobbnak láttuk szedni a sátorfánkat (vakuállványt 🙂 ) aztán  kiderült, hogy egy jó órával utánunk elvonult a vihar és még a naplemente is szép lett volna 🙁  Szerencsére szép képek készültek így is, igazi hiányérzetünk nem volt.

Kis válogatás itt:

Az esküvő napján voltunk polgári és templomi szertartáson is, majd Balatonfüreden a Vitorlás étterem kistermében volt a finom vacsora és aztán a fergeteges buli. 🙂

001-002

003-004005-006

A vacsora igazán választékos és finom volt. Nem is csoda, hiszen Gábor nagyon jóban van az étterem tulajdonosaival és emellett jó szakács is. Így könnyedén összeállítottak egy mindenki ízlésének megfelelő igényes ételsort. Tényleg nagyon jó volt.

Én torta vágásig maradtam, de már azelőtt elindult a buli elég magas fordulaton, nagyon összeszokott csapat volt 🙂 , úgy hallottam hajnalig tartott a mulatság.

És akkor mutatom a szokásos kis galériákat, inkább csak ízelítő a képanyagból:

Sok Boldogságot Kívánok nekik ezúton is!